«®°·.¸.•°°·.¸.•°«منتدى السفاح «®°·.¸.•°°·.¸.•°«
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

البوابةالرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

عندما تترك حبيك او حببتك ماذا تفعل

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
الحب الاول
المدير العام
المدير العام

عندما تترك حبيك او حببتك ماذا تفعل Empty
مُساهمةموضوع: عندما تترك حبيك او حببتك ماذا تفعل   عندما تترك حبيك او حببتك ماذا تفعل Emptyالإثنين نوفمبر 19, 2007 12:31 am

[الحب حاجه جميله وبزات تكون بتحب واحده بتحبك بتكون حاسس انك مفيش حد زيك وطبعا لازم
ادام حبيبك بمزهر حلو عشان تحسسها انك جميل وانا هيه مش هتحب غيرك اما بقا لو حسيت ان
حببتك بتحب حد غيرك ياه بتكون مدايق ومخنوق وعايز تعمل اى حخاجه من اجل نفسك وكده بتستمر الازمه
اقولك انا انتا تعمل ايه او حاجه تجيب صورتها وكل يوم الصبح ابل ما تفطر تتوف عليها اوك وحاول انك تتوف جامد عشان تخف من الازمه ديه
انا هكلم فى الجد شويه عن موضوع بيحصل لاكتر الشباب انك تكون بتحب حبيبتك وفجئه تحس انك مدايق منها ومش عايز تكلمها وتكون مخنوق انك بتكلمها وتكون مش عايز تكلم معاها الحل بقا انك تعد فتره بعيده متشوفهاش وانتا هترجع تحبها تانى ووكده نيجى لنهايه ]
العاشق

العاشق

مُساهمةموضوع: رد: عندما تترك حبيك او حببتك ماذا تفعل   عندما تترك حبيك او حببتك ماذا تفعل Emptyالأحد نوفمبر 25, 2007 8:56 am

تسلم اديك وانا بشكرك على اهتمامك بلقسم دة
النمر الاسور
المدير العام
المدير العام
النمر الاسور

مُساهمةموضوع: رد: عندما تترك حبيك او حببتك ماذا تفعل   عندما تترك حبيك او حببتك ماذا تفعل Emptyالثلاثاء نوفمبر 27, 2007 9:18 am

حلوة اوى اوى
https://nasem.own0.com

عندما تترك حبيك او حببتك ماذا تفعل
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» عندما تغرب الشمس اتذكر احزانى وافراحى